Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Mooiste Reiki-ervaring eerste helft 2020  (gelezen 295 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Frank

  • Administrator
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.549
    • Hikari-reiki.nl (Usui Reiki Ryōhō in Groningen)
Mooiste Reiki-ervaring eerste helft 2020
« Gepost op: augustus 20, 2020, 10:28:59 pm »

Hai allemaal  :zwaai:

Het leek me leuk om ervaringen met elkaar te delen.
Is er iets gebeurt in (grofweg) de eerste helft van het jaar op het gebied van Reiki (of spiritualiteit in het algemeen) dat je zou bestempelen als de mooiste, of een van de mooiste, ervaringen van dit jaar tot nu toe?

Ik moet er zelf nog even goed over nadenken.

Misschien het geven van een behandeling aan een kind van 11 (die ik goed ken), die de tijd nam om even te zitten en de energie te ontvangen. Zo vaak doen we dat niet en een tijdje stil zitten kan soms best een uitdaging zijn  :-P
De energie stroomde goed, was fijn en open.

En anders... ervaringen in meditatie, maar die zijn moeilijk onder woorden te brengen.  :gassho2:

Is er voor jullie iets dat er uitspringt dit kalenderjaar?
Gelogd

Dancing Cloud

  • Lid
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.292
Re: Mooiste Reiki-ervaring eerste helft 2020
« Reactie #1 Gepost op: augustus 20, 2020, 11:59:43 pm »

Mijn mooiste ervaring , niet op reiki gebied, in 2020 was tot nu toe dat ik begin april door mijn teacher in Amerika via Zoom werd opgeleid om een herhaling cursus van Magnified Healing en nieuwe artikelen heb geleerd en die heb ik in mei en juni en juli mogen doorgeven , sommige cursussen waren in het Nederlands en 2x een Engelse cursus, een daarvan aan een Griekse cursiste in Griekenland. Zo mooi dat in een tijd dat alles stil kwam te liggen we toch in deze vorm door konden gaan. Mijn teacher is trouwens 89 jaar en gaf toen ook voor het eerst les via Zoom. O:‑) <3

Dancing Cloud
P.S in de Online cursus zit geen inwijding.
Gelogd
Liefde, Wijsheid, Kracht
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.082 seconden met 28 queries.