Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Landelijke contactdag van de Vereniging Reiki Cirkel op zaterdag 1 november 2014  (gelezen 1905 keer)

TheoVr

• Lid
  • Geslacht: Man
  • It is a long and winding road.

Hallo allemaal,

Zaterdag 1 november is weer de landelijke contactdag van de vereniging Reiki Cirkel.

Dit jaar op een nieuwe (veel ruimere) locatie.
Het is nu voor introducees toegestaan om deze in mijn ogen heel interessante dag eens mee te maken.
Je maakt dan gelijk kennis met veel leden van de Cirkel en wie weet besluit  je dan om ook lid te worden.

Is er iemand op dit forum (minimaal Reiki 1) die interesse heeft om deze dag mee te maken?
Zo ja, laat het even weten, dan geef ik meer informatie.

Voor introducees bedraagt de toegang € 30,- (inclusief lunch) en diverse workshops.
Als je mee wilt, wacht dan niet te lang, de belangstelling voor de workshopsis altijd groot en vol is vol!

It is a long and winding road.

erwin

• Lid
Re: Landelijke contactdag van de Vereniging Reiki Cirkel op zaterdag 1 november 2014
« Reactie #1 Gepost op: september 17, 2014, 08:25:35 am »

Ik heb de uitnodiging ook binnen, en we zitten er over na te denken om ook te gaan.
Ben je al eens eerder naar een van de open dagen geweest? en wat was je ervaring?
In ieder geval maar niet te lang wachten met inschrijven begrijp ik. Het lijkt me wel leuk om eens te gaan.
Mischien zien we elkaar wel  :yes:
Groet,
Erwin
Liefde is alles

TheoVr

• Lid
Re: Landelijke contactdag van de Vereniging Reiki Cirkel op zaterdag 1 november 2014
« Reactie #2 Gepost op: september 20, 2014, 01:16:40 am »

Hoi Erwin,

Leuk dat je ook Cirkel lid bent.
Ik hoop je (jullie?) daar te ontmoeten.

De bijeenkomsten die ik heb bijgewoond heb ik steeds als leerzaam en gezellig ervaren.
Het moet wel heel gek gaan wil ik niet gaan...

:yy:

erwin

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: september 20, 2014, 07:51:34 am »

Hoi theo
Jullie dat zijn mijn vrouw en ik, (die heb ik ook met het reikivirus aangestoken)
mischien tot ziens!
Liefde is alles

TheoVr

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: september 29, 2014, 10:02:28 am »

Beste forumleden,

Namens het bestuur (maar zeker ook namens de leden) van de Vereniging Reiki Cirkel mag ik jullie uitnodigen als introducé voor de landelijke contactdag  :gassho2:

http://www.reikicirkel.nl/nl/home

De Cirkel wil graag nog meer mensen kennis laten maken met de vereniging en de activiteiten.
Natuurlijk zouden we het heel fijn vinden als het jullie zo goed bevalt dat jullie lid willen worden van onze vereniging en jullie kennis en ervaring inbrengen ten gunste van de hele vereniging.

Het is een mooi begin als jullie van de uitnodiging gebruik maken.

De kosten bedragen voor niet leden/introducé's € 30,- inclusief de lunch.
Op het inschrijfformulier kun je zien welke workshops/programma onderdelen er zijn waar je voor kunt kiezen.

http://www.reikicirkel.nl/upload/1895/documents/Inschrijfformulier_Contactdag_2014.pdf

Als je gebruik maakt van deze uitnodiging, laat mij dat dan even weten svp, dan weet ik wie er als mijn introducé zullen komen.

(Trouwens, als iemand er behoefte aan heeft, dan kan hij/zij (tot max 4 personen) met mij meerijden, vanuit Utrecht, naar de contactdag.)

Tot ziens op 1 november !

« Laatst bewerkt op: september 29, 2014, 10:05:06 am door TheoVr »

Frank

• Administrator
    • Hikari-reiki.nl (Usui Reiki Ryōhō in Groningen)
« Reactie #5 Gepost op: oktober 07, 2014, 10:38:48 am »

Leuk Theo!
Ik zal er nog eens serieus naar kijken of ik kan komen.

Namens het bestuur (maar zeker ook namens de leden) van de Vereniging Reiki Cirkel mag ik jullie uitnodigen als introducé voor de landelijke contactdag  :gassho2:

Heb je specifiek  toestemming gevraagd of je mensen van dit forum uit mocht nodigen?

TheoVr

• Lid
« Reactie #6 Gepost op: oktober 07, 2014, 06:25:28 pm »

Beste Frank.

Het antwoord op jouw vraag is nee.

Tot volgende keer.... ;)

Het bestuur heeft in afwijking van eerdere regels besloten dat ieder lid meerdere introducees mee mag nemen.
Toen ik onze voorzitter sprak vertelde zij mij dat het bestuur erover dacht ook mensen zonder enig Reiki niveau toe te laten.
Uiteindelijk is dat ook gebeurt.

Dus .... ook in Reikiland is 1 en 1 volgens mij 2.
De belangstelling valt tegen!
Maar.... even los van dat feit.
Wat zou erop tegen kunnen zijn mensen van dit forum uit te nodigen?

Overigens is dit weer zo'n vraag (met de achterliggende feiten) waar we heel veel over kunnen "praten" want hoe kan het nou dat mensen, leden van de vereniging, niet in grote getale op deze bijeenkomst afkomen?
Maar datzelfde geldt eigenlijk ook voor oefenavonden, hoeveel moeite moeten we niet doen om voldoende mensen met belangstelling te vinden?

En dat sluit ook wel weer aan op de poll van Menno.

Ik denk weleens dat er mensen zijn die in Reiki zijn ingewijd en dan zeggen dat ze Reiki beoefenen... maar er eigenlijk niets mee doen (ik chargeer, dit is een knuppel in het hoenderhok gooien, ik weet het).

Enz. enz...

Dus Frank, nee dit forum is niet expliciet genoemd  :p

Maar het zou leuk zijn als er veel mensen komen en dan uiteindelijk lid worden van de Cirkel en helpen om meer activiteiten te ontplooien :gassho2:

Maar alleen meegaan voor de ervaring, een mooie Reiki dag is ook goed hoor  :zwaai:
« Laatst bewerkt op: oktober 07, 2014, 06:27:15 pm door TheoVr »
Pagina's: [1]   Omhoog

Pagina opgebouwd in 1.251 seconden met 21 queries.