Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: reiki delen - waar?  (gelezen 1746 keer)

raya del sol

• Gast
reiki delen - waar?
« Gepost op: november 23, 2006, 06:27:33 pm »

Lieve allemaal,

ik heb een vraagje. Ik ben pas net weer in Nederland, wonende in Rotterdam. In Spanje werd wekelijks een reiki-avond geörganiseerd waar beginnelingen tot en met masters samen gingen bijpraten, dan mediteren, en dan samen reiki uitwisselingen (2 uurtjes totaal). De enige kosten die we hadden was het delen van de huur van het lokaaltje.

Ik heb op internet rondgesurfd maar heb nog nergens zo iets hier in Nederland gevonden. Weten jullie of er zoiets georganiseerd wordt, en waar dan wel? Voor mij heeft het echt toegevoegde waarde om wekelijks met andere reiki-beoefenaars ervaringen uit te wisselen, en op te doen.

Ik ben erg nieuwsgierig wat jullie ervaringen zijn.

Liefs, raya del sol

Kaigan

• Lid
  • Geslacht: Man
Re: reiki delen - waar?
« Reactie #1 Gepost op: november 23, 2006, 07:16:08 pm »

Hallo Raya del Sol,

Welkom terug! Hier in Nederland worden meestal reikiavonden bij de eigen master gevolgd eens in de zoveel tijd (van wekelijks tot eens per drie maanden). Het is wel een goed idee om geregeld een zaaltje te huren, ik denk dat je zo met veel meer reikistromingen in contact komt en veel meer ervaringen kunt uitwisselen.

Patroel
Kaigan: iemands ogen openen voor de waarheid.

Elfje

• Lid
  • Geslacht: Vrouw
    • Helende Energieën Delft
« Reactie #2 Gepost op: november 23, 2006, 08:58:27 pm »

In Rotterdam zit een Master (Tera Mai) die maandelijks oefenavonden geeft, al dan niet met een thema. De bijdrage is daarvoor E 12,50.

Zelf geef ik 1x per 2 maanden een oefenmiddag in Den Haag, soms met een thema.

Ze zijn er dus wel, ik denk dat je via website's een mailtje "moet" sturen waarin je om meer informatie vraagt.

Succes  :zwaai:
Aanraking is de meest fundamentele vorm van communicatie.

raya del sol

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: november 24, 2006, 12:41:17 pm »

Bedankt voor jullie antwoorden en de tip over de Tera Mai master in Rotterdam. Daar zal ik zeker eens kijken. Wellicht dat ik in de toekomst zelf iets ga opzetten, maar ik moet eerst mijn reiki-netwerk hier een beetje uitbreiden  :yes:

Liefs, Raya del sol
Pagina's: [1]   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.098 seconden met 28 queries.