Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Gebeurtenissen na reiki 1 inwijding  (gelezen 218 keer)

Trix

• Lid
Gebeurtenissen na reiki 1 inwijding
« Gepost op: juli 05, 2021, 09:16:35 am »

Nadat ik ingewijd was met reiki 1 vertelde mijn reiki master dat er de komende drie weken van alles kon gebeuren maar ik daar niet bang voor hoefde te zijn omdat dat met de inwijding te maken had.
Dat is bij mij 3x op een maandag nacht gebeurt. De 1e keer werd ik in de nacht wakker en voelde ik dat er iemand naast mijn bed stond. Ik kreeg hartkloppingen van angst en durfde niet te kijken maar toen dacht ik aan de woorden van Piet ( mijn reiki master ) en begreep ik dat het goed was. Waarschijnlijk een gids of beschermengel en toen ben ik weer rustig in slaap gevalen.
De 2e maandag werd ik wakker en zag ik rechts boven in de hoek een engel of gids. Was zó bijzonder. Een heel warm, liefdevol gevoel kwam over me heen en ik bleef vol bewondering kijken. Het was het gezicht van een wat oudere vrouw, geen vleugels, niet heel mooi/knap maar een en al liefde. Het is 14 jaar geleden maar ik kan het nog steeds heel sterk voor mijn geest halen.
De 3e keer had ik een uittreding en dat was ook weer heel raar en eng. Ik was in de lucht vakbij het plafond en zag mezelf liggen. Ik wilde terug in mijn lichaam en dat gebeurde toen ook gelijk.
Ik vraag me af of er meer zijn die zoiets hebben meegemaakt.
Daarna gebeurde het vaker dat ik trillingen door mijn hele lichaam kreeg en ik ‘los’ kwam en ik ging dat tegenhouden. Tot ik het boek van Robert Monroe: uittredingen had gelezen en wist dat je aan een zilveren koord vast en door gedachte weer in je lichaam kwam dus ook niet kon verdwalen maar op de een of andere manier is het gestopt en niet meer terug gekomen.

Dancing Cloud

• Lid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gebeurtenissen na reiki 1 inwijding
« Reactie #1 Gepost op: juli 05, 2021, 09:33:00 am »

Wat een bijzondere ervaringen Trix, dank voor het delen, deze ervaringen heb ik niet gehad na mijn reiki 1 inwijding.
Nooit bewuste uittredingen gehad.

Dancing Cloud
Liefde, Wijsheid, Kracht
Pagina's: [1]   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.032 seconden met 23 queries.