Reiki algemeen > Algemeen Reiki

Lang geleden Reiki 2 er inmiddels bij

(1/3) > >>

kit01:
Ineens was daar het opschoon mailtje in mij mailbox. Al een hele tijd geleden (lees jaren) dat ik hier gekeken/gelezen heb. Veel gebeurd in de tussentijd. En ook Reiki 2 gedaan. Helaas voor mij veranderd er nog steeds kwa voelen stromen helemaal niets ',:-(. Blijf het als naar ervaren het niets voelen. Dat is dan ook de reden dat ik het zo nu en dan naast me neerleg. Maar hoe ik het ook draai, went of keer ik kom er altijd weer bij terug. Sla weer aan het oefenen en proberen. Toepassen voor anderen doe ik eigenlijk niet. Al zou ik het graag in mijn werk op de gesloten afdeling van woonzorgcentrum toepassen. maar hoe zit het dan weer met toestemming van de persoon aan wie je zou willen geven?

We gaan er weer voor. Alle hulp in ervaren zijn welkom.

Knuffie Kit

Healing:
Hai Kit,

Ik ga denk ik hetzelfde zeggen als velen hier: dat je niks voelt is opzich niet erg, de energie stroomt vanzelf wel. Maar ik snap dat je dit vervelend en frustrerend kan vinden. Misschien is het en idee om elke dag te gaan mediteren, minfullness te doen (bodyscan bv) of bepaalde meditatie oefeningen van Usui.

Hoe voelen afstandsbehandelingen voor je? Heb je veel geoefend?

Met toestemming: als iemand erom vraag/jij vraagt het en diegene zegt ja. Dan mag het altijd :)

Cariem

kit01:

--- Citaat van: Healing op augustus 29, 2020, 09:32:00 am ---Hai Kit,

Ik ga denk ik hetzelfde zeggen als velen hier: dat je niks voelt is opzich niet erg, de energie stroomt vanzelf wel. Maar ik snap dat je dit vervelend en frustrerend kan vinden. Misschien is het en idee om elke dag te gaan mediteren, minfullness te doen (bodyscan bv) of bepaalde meditatie oefeningen van Usui.

In 2018 een cursus mindfullness gedaan. Regelmatig een bodyscan.

Hoe voelen afstandsbehandelingen voor je? Heb je veel geoefend?

De inwijdingen van kundalini op afstand ontvangen. Niets ervaren. Doe zelf niet op afstand behandelen en heb het zelf niet ondergaan. Behandel mezelf zo goed als iedere avond voor het slapen. Slaap dan beter. Weet dus dat het haar werk doet.

Met toestemming: als iemand erom vraag/jij vraagt het en diegene zegt ja. Dan mag het altijd :)

Dank je voor reactie :gassho:

Cariem

--- Einde van citaat ---

Healing:
Ah oké!

Ik begrijp dat je alleen Kundalini Reiki hebt gedaan? Dat is mij niet zo duidelijk. Misschien helpt een cursus Usui Reiki je (indien je alleen Kundalini hebt gedaan?)

Verder zou ik je ook wel een behandeling op afstand kunnen geven/jij mij. Zeg maar wat je fijn vindt!

Cariem

kit01:

--- Citaat van: Healing op augustus 29, 2020, 11:07:36 am ---Ah oké!

Ik begrijp dat je alleen Kundalini Reiki hebt gedaan? Dat is mij niet zo duidelijk. Misschien helpt een cursus Usui Reiki je (indien je alleen Kundalini hebt gedaan?)

Usui Reiki 1&2 gedaan en Kundalini

Verder zou ik je ook wel een behandeling op afstand kunnen geven/jij mij. Zeg maar wat je fijn vindt!

Zou graag een keer uitproberen kijken wat het doet

Cariem

--- Einde van citaat ---

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie