Ik wist dat het meer dan alleen de principes waren, maar alleen niet de Japanse benaming "Gainen" daarvoor. Dank daarvoor. Ik reciteer de regels dagelijks, hard op of in mn hart(hart-op dus

), in het Japans. Er gaat voor mij iets magisch van uit en ik denk idd dat het het grote geheim voor een een gelukkiger leven is en als je met deze principes leeft krijgen stress gerelateerde aandoeningen zeker geen kans.......
Als jij een versie zonder stempel wilt, dan kan ik die je... in een hogere resolutie zelfs maken. Ik heb ook een versie met simpel het portret van Usui Sensei op de achtergrond.
Omdat ik in mijn basis figuur werk met zgn "layers", laagjes dus, kan ik eindeloos schuiven met deze laagjes, ze duidelijker/kleiner/groter maken of zelfs van kleur veranderen, omkeren en dus ook weglaten.....
Ik heb ook mijn eigen certificaten ontworpen en daarvoor de shoden, okuden en shinpiden stempels gedigitaliseerd. Echt priegelwerk, maar wel leuk om te doen.
Ik kan zelfs - op verzoek- persoonlijke informatie voor iemand in een "layer" toevoegen.

Maar vertel nu eens het grote geheim om een plaatje behoorlijk in een bericht te zetten, evt rechtstreeks via de computer geüpload..........