Hai Urias,
Welkom op het forum!
Zou je je nog willen voorstellen in
het daarvoor bedoelde forumgedeelte? Dan kunnen we je even goed verwelkomen, los van dit topic

Wat een vervelend gevoel. Jammer dat je de inwijding zo negatief hebt ervaren en nu deze gevolgen ondervindt.
Ik snap heel goed dat je de indruk hebt dat er met de inwijding iets mis is gegaan. Het is denk ik wel belangrijk om te bedenken dat het helemaal niet een slechte of foute inwijding hoeft te zijn en dat wat je nu ervaart niet zoveel te maken hoeft te hebben met iets buiten jezelf of met iemand anders.
Het is makkelijk om naar buiten te kijken, maar deze situatie is misschien juist een uitnodiging om naar binnen te kijken.
Als we kijken naar wat een inwijding is en wat er vaak gebeurt, dan zien we dat een inwijding vaak wordt uitgelegd als een ritueel waarbij er energiebanen worden schoongemaakt, er blokkades worden opgeruimd etc. om je te zuiveren en voor te bereiden op het kunnen doorgeven van spirituele energie.
Net als in een behandeling krijg je een hoop energie over je heen. In een inwijding is dat geconcentreerder dan in een behandeling.
Dit kan energie in je lichaam en je energieveld (/aura) in beweging zetten. De energie vindt een weg door je lichaam, je energieveld en je geest en terwijl het zich door je heen verspreidt kan het van alles tegenkomen - problemen, trauma's, frustraties, bezorgdheden, spanningen etc.
Sommige dingen kunnen recent zijn, maar ook heel erg oud zeer kan worden aangeraakt door de energie. En de dingen die de energie aanraakt kunnen naar bovenkomen. Soms zijn dat dingen die je al lang was vergeten, maar die toch weer naar de oppervlakte komen omdat er toch nog iets is dat verwerkt moet worden voordat je een nieuwe balans kunt vinden en echt in harmonie kan zijn.
Want dat is waar de energie naar op zoek is... het creëren van balans/harmonie. En er kunnen net zo lang dingen komen bovendrijven tot die harmonie er is.
Ik zou je willen vragen om deze mogelijkheid open te houden en voor jezelf te bekijken, voordat je denkt aan entiteiten, intergalactische wezens of slechte inwijdingen.
Zou het
kunnen dat de inwijding iets in je heeft aangeraakt dat er al was en dat nu naar bovenkomt?
Het is ongetwijfeld mogelijk dat als een master niet in de juiste staat is dat er dan vervelende energieën meekomen, maar het is in mijn beleving vaak waarschijnlijker dat de oorzaak binnen in jezelf ligt in plaats van iets externs.