Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Reiki bij Villa Pardoes  (gelezen 1231 keer)

Jac Oerlemans

• Actief Master
  • Geslacht: Man
    • Usui Tilburg
Reiki bij Villa Pardoes
« Gepost op: mei 27, 2017, 11:57:37 am »

Als vrijwillgers die de gasten van Villa Pardoes,zowel kinderen als ouders, een gratis Reiki behandeling aanbieden zoeken wij mensen die het leuk vinden om het Reiki-team van Villa Pardoes te komen versterken.
Misschien woont u in de omgeving van Kaatsheuvel of vindt u het niet erg wat verder te moeten reizen.

Wat zoeken we?
Mensen die zin en tijd hebben om 1x per 2 weken of 1x per maand een ochtend Reiki te geven aan gasten bij Villa Pardoes.
De ene keer is het de dinsdagochtend, de andere keer de woensdagochtend. We zijn van 9.15 tot ongeveer 12 uur bezig.
Via afspreken.nl vul je in wanneer je wél of niet in de gelegenheid bent mee te helpen, het is dus geen verplichting om alle keren te komen.

Wil je er wat meer over weten? Kijk eens op reikivp.blogspot.nl
denk er eens over na……

Hartelijke groet
Jac Oerlemans
06 20238016   :gassho2:

Esther

• Lid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reiki bij Villa Pardoes
« Reactie #1 Gepost op: mei 27, 2017, 04:15:28 pm »

Helaas woon ik te ver weg, anders was ik graag komen helpen! Wat een mooi initiatief!  :hart:
Tell me, what is it you plan to do
with your one wild and precious life?  - Mary Oliver

Dancing Cloud

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: mei 27, 2017, 09:21:40 pm »

Wat mooi dat jullie dit doen, voor mij ook te ver weg...

Dancing Cloud
Liefde, Wijsheid, Kracht

Pola

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: mei 29, 2017, 08:21:11 am »

Mooi initiatief.  :hart:

Frank

• Administrator
    • Hikari-reiki.nl (Usui Reiki Ryōhō in Groningen)
« Reactie #4 Gepost op: mei 30, 2017, 11:22:25 am »

Mooi initiatief! En het lijkt me mooi om hier eens onderdeel van te mogen zijn.

Maar ik woon niet bepaald in de buurt van Kaatsheuvel. Ik kom uit Groningen, maar vind het geen enkel probleem om te reizen (zoals je in je bericht ook al voorstelt voor mensen die wat verder wonen).
Ik reis met het openbaar vervoer en de reis zou ongeveer 4 uur duren. Vind ik geen probleem. Maar het is daardoor niet echt haalbaar om in de ochtend aanwezig te zijn.

En iets anders waardoor ik niet zou kunnen... ik moet op dinsdag en woensdag gewoon werken, dus vroeg in een werkweek gaat 'm meestal niet worden.

Ik vind het wel jammer.

Op de website lees ik dat de behandeling meestal door twee mensen tegelijk wordt gegeven op een aantal vaste posities. Klopt dat?

Veel succes met dit mooie initiatief!

Esther

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: juni 01, 2017, 08:05:55 pm »

Voor mij is het 2,5 uur. Weet je wat, ik hou het in mijn gedachten om hier misschien toch iets mee te gaan doen. Na de zomervakantie zitten alletwee mijn kinderen op de middelbare school en heb ik iets meer ruimte overdag. Ik zal de link in mijn favorieten opslaan.
Tell me, what is it you plan to do
with your one wild and precious life?  - Mary Oliver

Jac Oerlemans

• Actief Master
    • Usui Tilburg
« Reactie #6 Gepost op: juni 03, 2017, 07:52:20 pm »

Hallo allemaal , dankjewel voor de positieve reacties. Ja voor vele mensen die dit lezen is het ver reizen en onmogelijk. Maar jullie begrijpen mijn bedoeling, het bereiken van Reiki behandelaars. Frank jou vraag, ja we behandelen met 2 behandelaars, dit is is in het begin ontstaan , 14 jaar geleden inmiddels, omdat we toen te weinig tafels hadden. Later besloten we hier mee door te gaan omdat je dan in een half uur een persoon kan behandelen.  Wat weer tijd bespaart en waardoor we meer mensen op een dag kunnen behandelen. Soms behandelen we wel 20 gasten op een dag bij Villa Pardoes. Het is ook de bedoeljng dat we de gasten kennis laten maken met Reiki en dat zij later in hun woonplaats verder kunnen zoeken naar een Reiki behandelaar. We krijgen regelmatig erg positieve reacties van gasten. :gassho2:  :yy:
Pagina's: [1]   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.073 seconden met 22 queries.