Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Behandeling aanbieden bijv als vrijwilligerswerk. Tips, do's en don'ts  (gelezen 1560 keer)

bl4ckh4t

• Lid
  • Geslacht: Man
Behandeling aanbieden bijv als vrijwilligerswerk. Tips, do's en don'ts
« Gepost op: april 19, 2017, 12:19:15 pm »

Hallo allemaal,
Ik vind dat ik klaar ben om andere (buiten familie en vrienden kring) mensen te gaan behandelen. Op de eerste plaats om mensen te helpen maar zeker ook om zelf te ervaren (samen met de behandelden) wat Reiki kan doen ( of eigenlijk wat ik met Reiki kan doen voor anderen)

Ik werk zelf als freelance IT consultant bij een groot ziekenhuis en denk erover om het hier aan te bieden. Lijkt me dat er wellicht al dergelijke hulp programma's voor patiƫnten zijn waarbij ik kan aansluiten.

Ik ben op zoek naar ideeen, tips en wat wel en niet te doen. Zijn er bijv al organisaties via welke je dit kan aanbieden (in de vorm van vrijwilligerswerk). Welke verwachting moet je juist wel of niet geven, wat vertel je wel of niet over Reiki.

Groeten,
Rob
(mentaal) fit zijn is het nieuwe rijk.

Dick Zuiderduin

• Lid
    • Reikicentrum "Anahata"
Re: Behandeling aanbieden bijv als vrijwilligerswerk. Tips, do's en don'ts
« Reactie #1 Gepost op: april 19, 2017, 06:12:28 pm »

Simpele vraagjes. :)
Antwoorden zijn niet zo simpel.
Jouw ziekenhuis verdient het om Reiki te omarmen.
Zoek naar ervaringen in Amerika in ziekenhuizen waar ze met de verzekeringsmaatschappijen het geldelijk voordeel inzien.
In Nederlandse Ziekenhuizen staat Reiki in de kinderschoenen.
Mij zijn geen organisaties bekend via welke je dit kunt aanbieden.
Je kunt een algemeen verhaal vertellen over Reiki maar je mag in mijn beleving geen verwachting wekken.
Waarom niet omdat elk mens uniek is.
Voorwaarde voor Reiki geven is dat degene die je wilt behandelen dat ook echt wil.