Beste Jolande,
Als je een vraag stelt en de antwoorden zijn niet de antwoorden die je verwacht is dat niet een reden om direkt af te haken.
Mensen reageren vanuit hun beleving en gevoel.
Ik kan niet anders dan het met Menno eens zijn.
Nu mijn gevoel.
Ik ben er van overtuigd dat je man eerder ook al heeft geklaagd over de warmte die jij uitstraalt.
De waarheid is andersom hij straalt veel warmte uit en als jij dan dicht tegen hem aankruipt voelt hij zijn eigen warmte des te meer.
Doordat hij wat meer gewicht heeft wordt zijn lichaam warmer dan een ander die dat niet heeft. Dit is volkomen normaal en begrijpelijk.
Ik citeer je:
Het kan dus bijna niet anders dan dat ik 's nachts onbewust en onbedoeld mijn energiesluizen open zet .
Ja het kan anders. Het is logisch dat je de oorzaak bij jezelf zoekt. Niets is minder waar.
Reiki werkt niet als je zelf de kraan niet openzet.
Ik snap volledig wat jullie samen ervaren. Mijn oplossing die ik zelf toepas. Voetjes buiten het dekbed.
Als het echt te warm wordt omdraaien en elkaar loslaten dus even niet tegen elkaar aanliggen.
Als de warmte afneemt je partner naar je toetrekken en vasthouden. Genieten van dit voorrecht en de warmte vergeten waardoor je samen verstrengeld in slaap valt.
Wat een voorrecht dit te kunnen en mogen beleven.
Groetjes

Dick