Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: tijd tussen inwijding Reiki I en inwijding Reki II  (gelezen 5483 keer)

vdboor

• Lid
  • Geslacht: Man
  • Behandelaar Reiki en VortexHealing®
    • Healing in Practice
Re: tijd tussen inwijding Reiki I en inwijding Reki II
« Reactie #15 Gepost op: januari 22, 2014, 11:50:54 pm »

Ik wil me voornamelijk richten op Reiki bij dieren.
Tot nu toe lukt het me niet om bij dieren Reiki te geven. Ze zijn onrustig en lopen weg.

(...)

Ik hoop dat als ik Reiki II heb, hem eerst rustig kan laten worden voordat ik mijn hand op hem leg.

Ik heb inmiddels al veel met hem geprobeerd, o.a. bachbloesemtherapie, maar dat hielp niet echt.

Maarre ..., ook bij mijn katten lukt het niet echt om Reiki te geven. En ik heb ook nog een hond en als ik het bij hem doe, dan wordt hij zo vrolijk dat ik geen Reiki kan geven, haha.

Al met al, was dat mijn insteek. Eerst Reiki op afstand te geven (dat leer je bij Reiki II, toch) en dan als het dier rustig is, Reiki geven.

Wat ik heel erg lees in je verhaal, is dat "jij iets wilt" en dat er "iets moet". Zou ik ook van weglopen :p Dieren voelen zaken ook heel goed aan, en het klinkt als een boodschap voor je, of een reflectie van een spiegel. Ook dat is het pad van Reiki, om dergelijke dingen te ontdekken. Reiki voor een ander is een cadeau, een aanbod aan de ander, waar die iets mee kan doen. Je eigen ikje heeft daar niets in te vertellen. Je kunt een wens doen, een intentie zetten, maar Reiki geeft de uitkomst.

Zorg dat je vooral zelf rustig wordt, behandel jezelf regelmatig - wees het lichtpunt en voorbeeld van rust - en kijk dan wat je een ander kan schenken.

Ben benieuwd hoe het uitpakt, laat het me maar weten!
« Laatst bewerkt op: januari 23, 2014, 12:02:29 am door vdboor »
Open jezelf en laat maar stromen
https://healinginpractice.nl/

Frank

• Administrator
  • Geslacht: Man
    • Hikari-reiki.nl (Usui Reiki Ryōhō in Groningen)
Re: tijd tussen inwijding Reiki I en inwijding Reki II
« Reactie #16 Gepost op: januari 23, 2014, 12:58:36 am »

Een prachtig advies!
Pagina's: 1 [2]   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.053 seconden met 22 queries.