Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Reiki en spiritualitiet in de Auvergne Frankrijk  (gelezen 1385 keer)

joekieboogaard

• Lid
  • Geslacht: Vrouw
  • leef iedere dag in liefde
Reiki en spiritualitiet in de Auvergne Frankrijk
« Gepost op: december 09, 2013, 04:40:46 pm »

Lieve mensen,
Ik ben lid en kreeg een mailtje om een iets te plaatsen op het forum als je al een tijd niets van je hebt laten horen.
Wij wonen nu een ruim jaar in Frankrijk (Auvergne 825 km) en hebben hier samen een fijne plek opgebouwd aan een mooi meer voor mensen die rust, natuur en diepgang zoeken. Wij noemen het 'natuurlijk genieten'.
Wij hebben 2 gîtes en een minicamping met cursusruimte. Ik ben zelf reikimaster (Usui) en bezig met Kundalini Reiki en samen met mijn tweelingziel (Reiki 3 A en ook Kundalini Reiki) geven wij diverse behandelingen, massages en cursussen.
Naast de Reiki hebben we ook onze opleiding gehad als medium, intuitieve ontwikkeling 1,2 & 3, engelen, ASPI (spiritueel begeleidster), sjamanisme etc.
Onze plek is open voor mensen, die net als wij, op zoek zijn naar hun ware kern om samen een fijne tijd te beleven in de mooie natuur van Frankrijk. Ook als je zelf een cursuslocatie zoekt om op spiritueel gebied les te geven kan dat bij ons.
Onze concepten zijn laagdrempelig omdat wij vinden dat we met elkaar en van elkaar mogen leren!
Kijk voor meer info over een vakantie, retraite, workshop of cursus op www.lecoeurdumoulin.nl
Bienvenue chez le coeur du moulin!
PS ik hoop dat we op dit forum dit bericht mogen plaatsen, anders excuus hiervoor...

Joekie Boogaard
Pagina's: [1]   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.063 seconden met 22 queries.