Reiki algemeen > Algemeen Reiki

Vergist en TOCH gehoopt

(1/2) > >>

Vevina Banba:
Vandaag heb ik mijn Tera Mai Reiki II mogen ontvangen.
De inwijding zelf verliep wel soepel(zei mijn master trouwens ook-symbolen blies ze soepel en snel in mijn aura).
De inwijding zelf was nog maar NET afgesloten, komt ineens een hele hoop rommel omhoog en begin te huilen(voor het eerst in een hele lange tijd) nu loop ik alleen nog met hetzelfde gevoel rond als ik had toen ik huilde, maar daar ga ik komende tijd gewoon mee aan het werk dan moet het wel goed komen.

Ondanks dat het huilen van verdriet niet leuk was ben ik toch blij dat ik het kon en het gebeurde, eindelijk de doorbraak die ik eigenlijk zocht.
Ik dacht in mijn onervarenheid dat de symbolen wel redelijk mee zouden vallen en dat het allemaal wel soepel zou gaan zonder dat dingen echt los kwamen, maar aan de andere kant ben ik nu toch blij dat ik me heb vergist in de werking van.
Blijkt dus dat mijn minachting over de symbolen dus ongerond waren en dat ze dus wel degelijk hun werk doen.
Ik moet dus mijn visie gaan bijstellen nu. Van laconiek over het effect van naar serieus en respectvol.

Frank:
Gefeliciteeeeeerd met deze stap  :D

Ik wens je een mooi pad.. en veel succes!

Jeroen^:
gefeliciteerd Vevina ...

ieder mens kan een mening hebben ...  een slim mens kan die mening bijstellen als zijn of haar ervaring daartoe aanzet :D  ... en een wijs mens gaat met die verandering aan de slag :D

hartstikke goed toch ;)  :zon1: :yahoo:

Nirvana:
Gefeliciteerd Vevina.
Veel suuces met alles wat nog op je pad mag komen.  :jeej:

Crystal ball:
Gefeliciteerd Vevina, met je Tera Mai Reiki 2 :jeej:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie