Reiki algemeen > Algemeen Reiki

symbolen in de aura

(1/3) > >>

soebodhi:
Hoi lezers,

ik ben benieuwd naar of en hoe we spiritueel de symbolen kunnen waarnemen in de aura. Zien we ze in de aura van nèt ingewijden, zien we ze altijd in ingewijden, zien we ze soms ook in niet-ingewijden, zien we ze soms wel eens, zien we ze niet of is het helemaal niet mogelijk dat we ze zien? En als we ze zouden zien: hioe zien we ze dan? Is het belangrijk, of helemaal niet enz...

vriendelijke groet, Soebodhi

soebodhi:
help, de poll is helaas met een foutje afgeleverd. het nee onder soms wel, soms niet moet ja zijn. wie kan dit repareren.
soebodhi

Frank:
Poll gerepareerd ;)

Ik zie geen aura's (ik heb slechts één keer een glimpje mogen opvangen).. en ook geen symbolen in aura's dus..

Daarnaast kan ik me ook niet voorstellen dat de symbolen en kanji in een aura geplaatst zouden worden.. symbolen hebben van zichzelf geen kracht.. en hebben dan ook geen functie in een energieveld.. lijkt me.
Symbolen zijn ook niet nodig om met Reiki te kunnen werken.. en ze werden vroeger ook niet gebruikt in de afstemming/reiju (nog steeds maakt de reiju geen gebruik van symbolen of mantra's).
(Alleen mensen die van zichzelf geen contact konden maken met de energieën kregen een symbool om hun intentie te richten)

Ik kan me dus niet voorstellen dat er symbolen in een aura waargenomen zouden worden..

Best interessant onderwerp trouwens..

Jeroen^:
ik kan me wel voorstellen dat je de uitwerking ervan in de aura kan zien .. maar het symbool zelf ?

gfid :)

:zwaai:

soebodhi:

--- Citaat van: Frank op augustus 27, 2006, 02:25:21 pm ---Poll gerepareerd ;)
--- Einde van citaat ---
Mijn dank is groot, de server scheen op het vroege moment in een of andere actie te zijn.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie