Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  
Pagina's: [1] 2 3 ... 10
 1 
 Gepost op: juli 20, 2021, 04:16:31 pm 
Gestart door de kracht van reiki - Laatste bericht door Dancing Cloud
Het is al een paar jaar rustig op het forum...

Dancing Cloud

2 
 Gepost op: juli 20, 2021, 01:27:08 pm 
Gestart door de kracht van reiki - Laatste bericht door de kracht van reiki
Hoi Yvette. Welkom! Leuk te horen dat er nog iemand is die na jaren niets met reiki gedaan heeft toch weer opnieuw interesse heeft gekregen en zelfs master is geworden. Ook ik ben hier nieuw en het is zeker interessant om ervaringen en tips uit te wisselen. Wel vrij rustig op dit forum maar het is zomer en nu ook vakantie tijd.

Dank je wel  :gassho1:
Heb jij er ook lang niks mee gedaan?

3 
 Gepost op: juli 20, 2021, 01:25:56 pm 
Welkom Yvette.

Dank je wel :gassho2:

4 
 Gepost op: juli 20, 2021, 01:23:57 pm 
Welkom Yvette :gassho2:

Dank je wel :gassho:

5 
 Gepost op: juli 20, 2021, 01:15:56 pm 
Gestart door de kracht van reiki - Laatste bericht door Trix
Hoi Yvette. Welkom! Leuk te horen dat er nog iemand is die na jaren niets met reiki gedaan heeft toch weer opnieuw interesse heeft gekregen en zelfs master is geworden. Ook ik ben hier nieuw en het is zeker interessant om ervaringen en tips uit te wisselen. Wel vrij rustig op dit forum maar het is zomer en nu ook vakantie tijd.

6 
 Gepost op: juli 18, 2021, 09:01:25 am 
Gestart door de kracht van reiki - Laatste bericht door Pola
Welkom Yvette.

7 
 Gepost op: juli 17, 2021, 11:59:22 pm 
Gestart door de kracht van reiki - Laatste bericht door Dancing Cloud
Welkom Yvette :gassho2:

8 
 Gepost op: juli 17, 2021, 12:25:51 pm 
Hallo iedereen.

Mijn naam is Yvette. In 2000 kreeg ik mijn 1e reiki inwijding. In het begin heb ik er veel mee gedaan. Maar na een paar maanden door omstandigheden heel lang niks meer er mee gedaan. Vorig jaar heb ik het weer opgepakt en inmiddels ben ik reiki master.
Ik hopop hier ervaringen en tips met jullie te kunnen uitwisselen. Mocht je nog iets over mij willen weten, vraag het dan gerust  :-)

9 
 Gepost op: juli 15, 2021, 07:50:00 am 
Gestart door Trix - Laatste bericht door Trix
Bedankt voor je reactie Frank en ik begrijp helemaal wat je zegt. Ik probeer teveel te sturen merk ik nu ipv het te laten gaan en in een meditatieve toestand te komen. Verder ben ik er niet veel mee bezig, toevallig kwam er iemand op mijn pad die voor reiki open stond en graag op afstand behandeld wilde worden. Toch heeft het weer meer mijn aandacht maar het is niet zo dat ik er heel fanatiek mee bezig ben. Blijft wel interessant, zoals zoveel dingen. Wat nu echt wel mijn ding is, maar dat is heel wat anders is tarot kaarten leggen. Ook meest via een forum. Toch vind ik het ook heel fijn weer meer te lezen over reiki.

10 
 Gepost op: juli 15, 2021, 07:45:16 am 
Gestart door Trix - Laatste bericht door Trix
Dank je Healing en Frank. Nou Frank, zullen we er maar een wijntje op nemen? Digitaal geen probleem haha.

Pagina's: [1] 2 3 ... 10

Pagina opgebouwd in 0.08 seconden met 16 queries.