Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Wat is het raarste wat je ooit hebt meegemaakt tijdens Reiki?  (gelezen 595 keer)

Healing

• Lid
  • Besef het besef beseffen
Wat is het raarste wat je ooit hebt meegemaakt tijdens Reiki?
« Gepost op: juni 20, 2021, 05:16:36 pm »

Om weer eventjes een nieuw topic te starten.
Wat is het raarste/opmerkelijkste wat jullie ooit hebben meegemaakt op reiki/energy healing gebied?

Ik begin:
ik heb één keertje een 'ego-loze' toestand meegemaakt toen ik energie op afstand stuurde. Dit was heel kort, het was zo weer weg. Heel erg fijn wel! Moest het daarna even laten bezinken ook...

Het kan een ervaring zijn, maar ook iets wat iemand heeft gezegd/gedaan/gevoeld. Brand maar los!

Cariem

Dancing Cloud

• Lid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is het raarste wat je ooit hebt meegemaakt tijdens Reiki?
« Reactie #1 Gepost op: juni 20, 2021, 06:32:28 pm »

Op reiki gebied: dat ik vele jaren geleden tijdens het geven van een reiki inwijding tijdens een reiki 1 cursus bij cursist een gouden Boeddha in zijn hart chakra zag...

Bleek dat hij een jaar ervoor naar Thailand was geweest en in verscheidene tempels was geweest. Voelde als heel bijzonder.

Dancing Cloud
Liefde, Wijsheid, Kracht

Menno

• Forumcafé barman
  • Geslacht: Man
  • Goooodmorning life!
« Reactie #2 Gepost op: juni 26, 2021, 08:09:56 pm »

Mezelf behandelen omdat ik niet kon slapen en daar zo'n energieboost van krijgen dat ik maar uit bed gegaan ben.
Was wel een beetje vroeg: 03:30 uur.
En een lange dag.
Er bestaan geen eindes. Er zijn alleen nieuwe beginnen.

F.W.

• Lid
  • Geslacht: Man
  • Praktijk Feeling Well
    • Massage / Reiki  / Shambhala praktijk Feeling-Well
« Reactie #3 Gepost op: juni 29, 2021, 11:00:30 am »

ik leg altijd- in mijn beleving- duidelijk uit wat ik ga doen en wat er eventueel zou kunnen gebeuren( lachen, winden laten e.d.)
Alles was duidelijk en de behandeling gaf ik. Was een pittige... Hoor weken later van een ander dat die persoon van alles ging voelen ( bewust zijn van?) en raakte zo mega in paniek dat ze naar eerste hulp ziekenhuis is gegaan.
Raar dat ze van mij niet meer wilde weten  (^_^;)

Trix

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: juli 11, 2021, 12:34:18 pm »

Dat ik terwijl ik iemand behandelde ik me niet goed voelde worden ( beetje duizelig en raar ) en na afloop voelde ik me dagenlang nog moe en negatief terwijl de persoon die ik behandeld had zich juist heel positief voelde. Had ik onbewust de negativiteit die de betreffende persoon in zich had overgenomen. Zo zie je maar weer hoe belangrijk het is jezelf goed te gronden en licht of iets om je heen te visualiseren zodat er niets van anderen binnen kan komen.
Pagina's: [1]   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.053 seconden met 24 queries.