Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: samen reiki geven  (gelezen 3887 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

paul

  • Lid
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 22
  • wie nergens in gelooft zal ook niets veranderen...
    • Samen Reiki Geven
samen reiki geven
« Gepost op: juli 27, 2009, 08:17:52 pm »

Ik vind het jammer dat veel mensen die reiki geven hier alleen maar individuele mensen mee helpen. Waarom zouden we dit ook niet naar de aarde sturen, naar onze gidsen, naar de dieren en noem maar op.
Juist in deze tijd heeft de aarde en alles eromheen ons nodig.
Misschien heb je weleens samen met iemand anders reiki gegeven aan iemand, toen heb je waarschijnlijk gemerkt dat het dan dubbel zo effectief is.
Laten we onze krachten dus bundelen en samen reiki geven. Aan de aarde en alles wat onze steun verdient.
Er zijn waarschijnlijk al groepjes die dit doen maar mijn doel is om het groter aan te pakken en meer mensen in de gelegenheid te brengen om mee te doen.
Zo kunnen wij een steentje bijdragen aan het verbeteren van de leefbaarheid op aarde en alles wat daarmee samenhangt.

Nieuwsgierig ??  Kijk maar op www.samenreikigeven.nl

Groetjes, Paul.

Gelogd

chantalvw

  • Lid
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 57
    • Tera-Mai Reiki Den Haag Leidschenveen
Re: samen reiki geven
« Reactie #1 Gepost op: juli 28, 2009, 04:18:26 pm »

Mooi initiatief Paul, veel succes!  :yes:
Gelogd

tootje

  • Lid
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 18
Re: samen reiki geven
« Reactie #2 Gepost op: augustus 08, 2009, 09:20:47 pm »

ik geef de wereld reiki door denkbeeldig de aardbol in m'n handen te nemen en dan draai ik met mijn handen, heb mijn handen niet aan elkaar.
Gelogd
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

Hetty

  • Lid
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 504
    • gaia-sofia
Re: samen reiki geven
« Reactie #3 Gepost op: augustus 09, 2009, 11:58:51 am »

Met alle respect hoor Paul, maar zou de aarde niet heel goed zichzelf kunnen herstellen vraag ik me dan af ?
Dat doet ze nl al miljoenen jaren. En als de mens zich misdraagt word daar door onze moeder op gereageerd. Een natuurlijk proces. Ik voel steeds sterker dat al dat 'gestuur' onze moeder in de war maakt.Want overal ter wereld word te pas en te onpas energie gestuurd. Niemand weet van elkaar waarom en waarvoor en ze weten het allemaal beter.Stel je voor dat jij als mens op zo'n manier van alles toegestuurd zou krijgen.Dat is niet te handelen, en onze aarde is een biologisch levend wezen.Je kan beter de weg naar binnen kiezen als je het mij vraagt en zorgen dat het bewustzijn v/d mens veranderd. Daar is onze moeder meer bij gebaat.Het is immers al lang gebleken dat steeds door toedoen v/d mens, en niet luisteren naar de natuur er rampen gebeuren met vaak destrateuse afloop. Een voorbeeld zal ik hier plaatsen  :)Ze staan beiden op mijn gaianova.web-log.nl

http://waynonaha.web-log.nl/waynonaha/2005/01/we_need_to_talk.htm

http://www.mijnspirituelenatuur.nl/Indiaan.html
« Laatst bewerkt op: augustus 09, 2009, 12:05:43 pm door Hetty »
Gelogd
Leef vanuit het hart !

Dancing Cloud

  • Lid
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.292
Re: samen reiki geven
« Reactie #4 Gepost op: augustus 09, 2009, 12:22:09 pm »

Mooi Paul; ook ik stuur dagelijks ( Magnified )healing en dankbaarheid naar Moederaarde :hart:

Dancing Cloud
Gelogd
Liefde, Wijsheid, Kracht

Hetty

  • Lid
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 504
    • gaia-sofia
Re: samen reiki geven
« Reactie #5 Gepost op: augustus 09, 2009, 12:40:36 pm »

Mooi Paul; ook ik stuur dagelijks ( Magnified )healing en dankbaarheid naar Moederaarde :hart:

Dancing Cloud


Dat is een mooie DC.
Dankbaarheid sturen  :p
Gelogd
Leef vanuit het hart !

Esther

  • Lid
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 980
Re: samen reiki geven
« Reactie #6 Gepost op: augustus 09, 2009, 02:21:37 pm »

Ik heb het een keer gedaan, naar Moeder Aarde, maar dat werd vrij snel echt afgekapt. Het stopte gewoon abrupt. Sindsdien probeer ik dat niet meer en doe ik ook niet aan dit soort dingen mee. Ik heb hetzelfde gevoel wat Hetty heeft, maar wat DC zegt, al zou je het niet eens sturen, gewoon dankbaar zijn is toch ook al heel mooi?
Gelogd
Tell me, what is it you plan to do
with your one wild and precious life?  - Mary Oliver

Frank

  • Administrator
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.549
    • Hikari-reiki.nl (Usui Reiki Ryōhō in Groningen)
Re: samen reiki geven
« Reactie #7 Gepost op: augustus 11, 2009, 01:19:27 pm »

Ik vind het een mooi initiatief.
Aan de ene kant kan ik meegaan in het standpunt van Hetty en wordt mijn gevoel ook niet getrokken naar het sturen van energie naar moeder aarde. Aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat al die positieve, liefdevolle intenties kwaad zouden kunnen.

Wat ik me dan wel weer afvraag.. is of engelen een afstandsbehandeling nodig hebben (ik zie in het programma op de site dat engelen ook energie toegestuurd krijgen).

Gasshō,
Frank
Gelogd

paul

  • Lid
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 22
  • wie nergens in gelooft zal ook niets veranderen...
    • Samen Reiki Geven
Re: samen reiki geven
« Reactie #8 Gepost op: augustus 14, 2009, 09:04:47 pm »

Ten eerste bedankt voor jullie reacties.

Het is niet zo dat ik denk dat ik met mijn actie denk de aarde `te kunnen redden`als dit al mogelijk is.
Ik wil gewoon een klein steentje bijdragen in het `gezonder`maken van de aarde.
Het feit dat ik Reiki mag geven doet mij het gevoel geven dat ik wat terug mag geven aan de aarde.
Ik begrijp dat de aarde een natuurlijk proces volgt.
Maar vergelijk de aarde eens met een mens ( beetje krom hoor ), deze geef je ook reiki als deze een
klacht heeft en beinvloed je een natuurlijk proces in deze mens. Dit is natuurlijk niet bij alle reikibehandelingen maar toch.....

Je geeft reiki omdat je weet dat het positieve energie is en dat het goed doet.
Wat ik dan precies reiki wil geven laat ik over aan de energie zelf.
Deze zoekt zijn weg vanzelf waar deze het nodig acht.

Ik begrijp Hetty wel wat ze zegt maar zie dit niet als een probleem. Alles is energie en het krioelt van de energie
overal op de aarde. Dan kan een beetje positieve energie wat reiki energie is er ook nog wel bij.
Persoonlijk probeer ik mijn weg naar `binnen`te vinden maar dat is als individu.
De site is bedoelt om onze positieve bedoelingen ( reiki geven ) te bundelen, aan het zelfde doel en op het zelfde tijdstip.

En aan Frank ;
Waarom zouden we de engelen en onze gidsen niet eens verwennen met wat reiki energie. Ze zijn er altijd voor ons,
om te helpen en ons te begeleiden.
Ik denk dat ze het heerlijk zullen vinden.


Lichtgroetjes, Paul.
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.089 seconden met 26 queries.