Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Afstandbehandeling  (gelezen 5853 keer)

Ludo

• Lid
  • Geslacht: Man
Re: Afstandbehandeling
« Reactie #15 Gepost op: juni 15, 2006, 08:08:16 am »

Ik geloof ook dat je op afstand kan werken als je Reiki 1 hebt.

Het voordeel van mensen met Reiki 2 is echter, dat zij een afstandssymbool hebben waardoor ze de energie wellicht beter, gerichter en sterker kunnen sturen.

Er zijn verschillende manieren voor het sturen van afstandsbehandelingen:
-   je kunt een foto gebruiken
-   je kunt je eigen vinger gebruiken (een vinger van jezelf vertegenwoordigt dan de persoon of situatie waarna je Reiki wilt sturen)
-   je kunt een briefje maken waarop je de naam (van de persoon waaraan je Reiki wilt geven) schrijft
-   je kunt een lijst maken waarop je de namen (van de personen waaraan je Reiki wilt geven) schrijft
-   je kunt de persoon visualiseren (net doen alsof hij of zei voor je staat)

Vevina Banba

• Lid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #16 Gepost op: juni 17, 2006, 10:23:31 pm »

Bedankt oor de vele reacties.
Ik gebruik het wel al een hele poos(al dan niet volgens het Reikisysteem) en via visualisatie.

Frank schreef dat hij ook al op afstand behandelde toen hij nog niet met Reiki bezig was, maar stopte met de afstandshealing omdat dit niet bij Reiki I hoorde.
Ik kan mij daar gevoelsmatig goed in vinden, ik gebruik het soms nog wel, maar ik denk dat ik nog bang ben dat het niet klopt met de weg die ik ben ingeslagen op dit moment en dat dit nog een bruggetje is dat ik nog niet kan nemen.

Reiki maakt los wat vast zit, soms met een moeilijk begaanbare weg, maar er komen dat doen we.

Frank

• Administrator
  • Geslacht: Man
    • Usui-reiki-ryōhō.nl
« Reactie #17 Gepost op: juni 18, 2006, 02:12:11 am »

Ik behandelde al op afstand voor Reiki.. en was er bij Reiki 1 ook wel aan toe.. maar heb het sinds Reiki 1 niet weer gedaan..
Stom eigenlijk.. omdat ik er al mee werkte.. en alleen omdat het niet in de methode hoort ben ik er mee gestopt..

Vevina.. ik zou zeggen.. als je op afstand kunt behandelen en als je het wilt.. doe het gewoon.. ookal heb je Reiki 1.
Je kunt met Reiki 1 alles wat de methode te bieden heeft.. je krijgt in de andere graden wat meer gereedschappen.. die het je makkelijker maken.
Als je voelt dat afstandsbehandelingen nog een bruggetje te ver zijn.. dan laat je het mooi bij wat je nu al doet.. en zie je wel wat de toekomst brengt :)

Hetty

• Lid
  • Geslacht: Vrouw
    • gaia-sofia
« Reactie #18 Gepost op: juni 23, 2006, 10:30:32 am »

Ja dat kan  ;)

Hetty
Leef vanuit het hart !

Fire Water

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: juni 29, 2006, 11:50:20 pm »

:zwaai:
« Laatst bewerkt op: juli 06, 2006, 09:35:57 pm door Fire Water »
Pagina's: 1 [2]   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.073 seconden met 28 queries.