Reiki algemeen > Boeken en CD's

Reikimagazine of... Luchtkasteel???

(1/3) > >>

Nirvana:

Nadat ik in april 2004 ingewijd ben in Reiki 1 heb ik regelmatig het Reikimagazine los gelezen.
Het Reikimagazine is een blad dat iedere twee maanden te koop is.
Maar ik kwam tot de conclusie dat de artikelen die geschreven waren door de vaste schrijvers met grote namen als:
Phyllis Lei Furumoto,  Paul Mitchell,  Rolf Holm en  Li-Li Holm niet echt voor mij bestemd waren.
Ik vond dat de nadruk teveel gelegd werd op het masterschap of tenminste op reiki 2 ingewijdenen.
Omdat ik "alleen" maar reiki 1 had heb ik het blad niet meer gelezen.

Nadat ik in mei 2007 een cursus reiki 2 ben gaan doen heb ik het Reikimagazine weer een keer los gekocht. Het was het nummer dat hier boven op de foto staat. Nummer april/mei 2007.
Ik heb het van voor tot achter gelezen en ik begreep nu veel dingen  beter dan daarvoor.
Nu wist ik het hoe en wat over afstandsbehandelingen, symbolen ed.
Mijn man zei: "neem maar een abonnement".
Zo gezegd , zo gedaan. Op 22 mei 2007 werden mijn 29,95 euro (de prijs van een jaarabonnement) van mijn rekening afgeschreven.
Ik zou dus wel snel het nummer juni/juli 2007 ontvangen ......(dacht ik )

Een maand later was er nog niks dus belde ik even op.
Misschien was er wat verkeerd gegaan met de post, je weet het nooit.
Ik kreeg ene Rolf (Holm?) aan de lijn die me vertelde dat er vertraging was omdat degene die dat regelde op vakantie was maar dat hij in de computer zag dat het geld binnen was en ik in aanmerking kwam voor het nummer van juni/juli.
Ik bedankte hem en zei dat ik af zou wachten...... tenslotte is geduld een schone zaak.

Het werd juli..... nog niks dus mailde ik mijn verhaal en de vraag wanneer ik mijn blad zou ontvangen.

Antwoord:
Helaas is het op dit moment zo dat de vertraging nog niet is verholpen, waardoor op dit moment nog niemand het bewuste Reiki Magazine heeft ontvangen. Heel vervelend, maar er wordt hard aan gewerkt. Zodra e.e.a. is opgelost, zult u het Magazine toegestuurd krijgen.

Ik wacht.... en wacht... en wacht.

Het werd 15 augustus en ik zou ondertussen al het nummer van juni/juli én augustus/september ontvangen moeten hebben...... niet dus.

Ik heb weer gemaild met het verzoek mijn geld terug te storten omdat ik hetgene waar ik voor betaald heb niet heb ontvangen.

Géén reactie.

Op de website van het reikimagazine kon je in juni de cover zien van het nummer van juni/juli ( er stond een lotusbloem op) en die was nu weer vervangen door de oude cover van  april/mei. Ik voelde dat er iets niet klopte.

Eind augustus belde ik weer op; antwoord apparaat dat ze alleen op dinsdag en donderdag tussen 9.30 uur en 17.00 uur aanwezig waren.
Dus ik belde donderdag's terug en kreeg een hele lieve vrouw aan de lijn.
Ik vertelde heel mijn verhaal en ze begreep dat mijn geduld op was.
"Ik zal kijken welke oplossing we u kunnen bieden".
Ik zei: " er is maar één oplossing en dat is mijn geld terug te storten want ik heb het gevoel dat heel dat reikimagazine niet meer komt!"
"Mevrouw, u zou wel eens gelijk kunnen hebben we hebben al een tijdje problemen ( joh  :huh: ) en de vraag is of we doorgaan met het reikimagazine", was het antwoord.
Ik vroeg weer of ze mijn geld wilde terugstorten maar dat kon ze niet zomaar doen: ze was net terug van vakantie en had mijn laatste mail niet gelezen.
Ik zou diezelfde week antwoord krijgen.

13 september.........Vandaag 6 keer gebeld en steeds het antwoordapparaat: we zijn er op donderdag tussen 9.30 en 17.00.
Halloooooooooo, ik bel toch al voor de zesde keer op die tijd?    :boos:

~*~

Reiki-regel1:
Ik maak me vandaag niet kwaad.

Ik heb het 4 maanden volgehouden maar ik maak ve vandaag wél kwaad.
Volgens mij zijn ze gevlogen met mijn euro's.
Ik ben hevig teleurgesteld in de mensen achter het Reikimagazine en ik vraag me af hoeveel mensen er nog meer op hun blad of geld zitten te wachten.

Beste Rolf Holm deze reiki-regel is voor u:

Reiki-regel4:
Verdien je brood op een eerlijke manier.....

Vanwege de smoes die ik kreeg te horen toen ik de eerste keer belde en omdat je mensen hun geld niet terug geeft.

Frank:
Sjeej.. wat een verhaal Nirvana..
Heel erg vervelend.. jammer dat dit soort dingen gebeuren.

Ik hoop voor je dat je het geld nog wel terug krijgt :)

Dancing Cloud:
Heb ook een abonnement en tijden niets ontvangen, ook geen mededeling dat er problemen zijn.......... :wanhoop:

Dancing Cloud

Amy:
Een gewaarschuwd mens telt voor twee, ik heb daar ook iets over gehoord, dan liever los kopen..........

Dancing Cloud:
eh...los zijn ze ook niet meer te koop.....

Dancing Cloud

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie