Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Nieuwe Website  (gelezen 658 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edda

  • Lid
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 18
  • and I say to myself .... what a wonderful world
    • Eiða's Essence
Nieuwe Website
« Gepost op: mei 17, 2018, 01:39:03 pm »

Ik ben al weken bezig met schrijven, programmeren, beeldmateriaal maken en alles in elkaar puzzelen. Ik heb mijn oude website gestript en er een website in blog-vorm onder gehangen. 
Mijn nieuwe website begint eindelijk te lijken op wat ik voor ogen had.
Kortom, kom eens gezellig kijken....... en heb je advies, laat het weten, ik zal er serieus naar kijken.
https://eidasessentials.blogspot.nl/p/blog-page_26.html

Gelogd

F.W.

  • Lid
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 79
  • Praktijk Feeling Well
    • Massage / Reiki  / Shambhala praktijk Feeling-Well
Re: Nieuwe Website
« Reactie #1 Gepost op: mei 17, 2018, 04:37:58 pm »

Wat een tijd heb je hierin gestoken en wat ziet het er geweldig uit.
1 ding inhoudelijk omdat ik hier de laatste dagen mee bezig ben: de doTerra.
Niet te geloven hoe een mooi product als dat van hun zo belachelijk complex te koop wordt aangeboden. Je zit bij wijze van spreken
een kwartier door te linken en dan nog geef je maar op door de on doorzichtelijkheid.  Niet uw schuld maar van doTerra zelf.
Stomme is dat ik op MP zo pakweg 170 advertenties zie staan waar ik met duidelijke info product kan kopen.
Dus geen aanval op u en uw site, begrijp gewoon niet de complexiteit van bestellen van dat mooie product.

( genoeg reclame gemaakt voor hun :-) )
Gelogd

Edda

  • Lid
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 18
  • and I say to myself .... what a wonderful world
    • Eiða's Essence
Re: Nieuwe Website
« Reactie #2 Gepost op: mei 17, 2018, 10:03:33 pm »

Het is niet anders helaas met de doTerra. Het mag alleen maar op die manier. Mensen die er een ruim klantenbestand mee hebben opgebouwd kunnen het zich permitteren om vooruit  in te kopen en dan idd via een ander medium adverteren en zelf opsturen. Ik denk niet dat dat officieel mag. Wat ik wel soms doe is voor mensen bestellen, het vooruitbetalen... en dan kunnen ze het bij mij op komen halen... Maar dat moet natuurlijk ook niet te vaak gebeuren, dan word ik straat arm ;). Maar ik kan wel voor mensen die het produkt echt graag willen een vaste-klantenaccount regelen. dan kunnen ze zelf met korting bestellen...
Gelogd

Frank

  • Administrator
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.549
    • Hikari-reiki.nl (Usui Reiki Ryōhō in Groningen)
Re: Nieuwe Website
« Reactie #3 Gepost op: mei 26, 2018, 06:56:23 pm »

Leuke website hoor. Leuke kleuren en mooie achtergrond ook. En ik houd van het hikari kanji en vind het mooi dat je die als favicon hebt ingesteld ^.^
Ook leuk dat je je website in het Engels aanbiedt. Je hebt er, zoals F.W. al zegt, duidelijk veel tijd in zitten.

Wat ik wel een beetje mis, is een soort homepagina. Als ik naar https://eidasessentials.blogspot.nl ga kom ik op een overzicht uit van recente blogposts, maar als ik op "home" klik in het menu aan de rechterkant dan kom ik wel op een pagina die lijkt op een homepagina (deze: https://eidasessentials.blogspot.nl/p/blog-page_26.html). Die pagina zou ik eigenlijk verwachten bij het basisadres eidasessentials.blogspot.nl

En wat me opviel is dat je hier en daar het woord "kontaktformulier" gebruikt, maar dat is volgens mij een oude spelling. Ik zou er de huidige officiële spelling "contactformulier" van maken.

Op de Engelstalige versie van je blog staat in het menu de link naar de Nederlandse site, maar deze linkt niet naar de Nederlandse site maar naar de homepagina van de Engelse (http://eidas-essentials.blogspot.nl/p/home.html)

programmeren

Op welke manier biedt Blogspot je de mogelijkheid om te programmeren?
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.083 seconden met 27 queries.