Reiki algemeen > Boeken en CD's

Het Grote Boek der Reiki Symbolen

<< < (6/6)

Erika:
Die had ik al gezien, tweedehands voor 149,95 is iets teveel van het goede ;)

Martijn:
Ik heb ff gegoogled, maar het lijkt erop dat het boek niet meer echt in omloop is. Ik zag hem op de site van de boekhandel bij mij in de buurt wel staan in de duitse versie. Misschien dat je daar wat mee kan?

Frank:
Ik moet zeggen dat ik het niet echt een gemis vind voor 'Reikiland' dat het boek niet meer verkocht lijkt te worden. Ik heb het ook niet voor je kunnen vinden.
Ik heb het boek en ben er nooit echt enthousiast over geweest. Het was eventjes handig vanuit het huiswerk dat ik meekreeg van mijn leraar om bepaalde kanji te vertalen en te interpreteren, maar verder niet echt. Er staat heel veel in dat niet relevant is voor wat betreft de spirituele leer van Usui kan ik me herinneren.

@Erika: Als je het boek zou willen lenen dan mag je m'n exemplaar wel lenen hoor ^.^

Edda:
Het boek stond al jaren op mijn lijjst om ooit eens te lezen. Inmiddels id het moeilijk te krijgen. Gelukkkig nog wel op Amazon.de ....In het Duits dus... Ik ben - dapper als ik ben-   aan 600 pagina's in't duits begonnen. Nog geen spijt gehad. Wat een schat aan informatie... wat een diepere lagen... heerlijk.....

Erika:
Hey, het zou een cadeau zijn, maar ben overgestapt naar het nieuwste boek van ... benikzijnnaamtochhelemaalkwijt  :huh:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie