Reiki algemeen > Boeken en CD's

Het Grote Boek der Reiki Symbolen

(1/6) > >>

Hetty:

Ik heb onlangs Het Grote Boek der Reiki Symbolen geleend bij de biep, ik ben er helemaal weg van  :hart:
Wat een info, wat een dikke pul ook  ::) helemaal toppie.
Was gelijk op zoek naar een 2e handsje.
En ziet, vandaag 2hands besteld voor 26  :inlove:
Ik vindt het zo'n gaaf boek, dat had ik gelijk toen ik het 'zag'.
Ik dacht, hier staat veel in wat ik weet en zoek.
En jawel hoor, vanuit het sjamanisme naar Reiki, zo is het ooit gegaan en in Japan terecht gekomen.
Mooie info, goede uitleg, prachtige verhalen...
En nu komt het er aan  :p :p
Meer mensen die dit boek gelezen hebben ?

:hart: :hart:

erwin:
Ik heb m ook al 2 keer bij de bieb geleend. T is idd een heel gaaf boek maar eigenlijk te veel info om alles goed in je op te nemen in een leenperiode. Ik wil m ook nog eens zelf aanschaffen.
Groetjes,
Erwin

erwin:
Ik weet nog dat ik het boek voor de eerste keer las en er achter kwam dat het boek vol stond met symbolen maar, niet met mijn symbolen..door dit boek kwam ik erachter dat ik een ander mentaal symbool heb en een TOTAAL ander mastersymbool! dit heeft toen wel voor wat onrust gezorgt bij mij en ik ben toen op internet gaan spitten naar deze symbolen. Ik heb mijn shk wel gevonden maar tot op heden heb ik mijn dkm nog nergens op internet zien staan. Ergens heeft dit wel wat..dat er nog steeds symbolen
'Geheim 'zijn gebleven. Ik heb me er ondertussen bij neergelegt dat mijn symbolen anders zijn. Ze werken
Wel. daar gaat het om.  ;)
Groetjes  :zwaai:

wimjaap:
hoe ziet jouw DKM er uit dan?

zit ie hierbij?

https://www.google.nl/search?q=dai+ko+myo&newwindow=1&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=nl20U-fsOofCO62HgYgK&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1352&bih=618&dpr=1

groet,

Wim-Jaap

erwin:
Nee echt niet! Vreemd toch? mijn dkm bestaat uit 2 gelijkwaardige tekens naast elkaar. Ik kan ze je alleen niet laten zien vanaf mn telefoon.ik zit niet op mn pc. Als je n hoofdletter E tekent en die aan de rechterkant sluit door n streepje van boven naar beneden te tekenen en daar nog n lusje naar beneden aanmaakt met een bochtje omhoog ter hoogte van het middelste streepje van de E dan heb je hem en die dan 2x snap je m nog? pffff moeilijk uitleggen zo. :p
Groetjes

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie