Reiki algemeen > Boeken en CD's

Water, het goedkoopste medicijn

(1/4) > >>

Roosje:
"Je bent niet ziek, je hebt dorst"

In dit boek Water, het goedkoopste medicijn kan je lezen hoe we zelf weer onze gezondheid in handen kunnen nemen door water te drinken op de manier zoals de auteur/arts Batmanghelidj hier vertelt na jarenlang gedegen onderzoek. Beter dan al die chemische pillen   :p

Je kunt 16 blz. uit het boek online lezen. Wij hebben dit zojuist gedaan en gaan het boek meteen bestellen. Echt een aanrader!

groetjes  :zwaai:
Titia

Hetty:
Het is een geweldig boek. Sluit aan bij homeopathie en Emoto. Mijn buum ( homeopaath ) en ik zijn bezig met 8 glazen water te drinken per dag ( naast al het andere vocht wat je tot je neemt )
Eus drinkt nauwelijks meer koffie en is van zijn chocolade verslaving af. Ik ben pas bezig maar merk ook verschil :p En wat er in t boek staat klopt en is heel logisch. Een aanrader.

Roosje:
Ja het is zo makkelijk om in plaats van al die bekers kruidenthee gewoonweg lauw water naar binnen te klokken. Ik dronk nauwelijks water, vooral in de winter, omdat ik koude dranken niet naar binnen krijg. Wij hebben het boek nog niet gelezen dus, maar zijn al begonnen. En nog goed voor de portemonnee ook  :p

Hetty:
Het klopt ook. Ik was het weer 'vergeten'  ::) maar al de (natuur) artsen die ik heb gesproken zeiden het al. De beste manier om te reinigen is water drinken, en om af te vallen elk kwartier lauw water drinken. Tja......hoe simpel kan het zijn ?  :p

Roosje:
Ja ik vind dit geweldig! Alles wat je voor jezelf doet, ook het alternatieve (of juist voorįl) is zo duur, en dit zo simpel en goedkoop!
Oeps elk kwartier lauw water moet ik dus maar niet doen haha, ik doe juist m'n best om niet af te vallen. Erg he om daar over te zeuren terwijl het voor de meesten andersom is  ::)
Maar als ik niet snoep en gezond eet wordt ik al snel heel dun. Moeilijk een balans daarin te vinden.

groets Titia

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie