Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: De duistere kant van reiki Tera Mai inwijdingen  (gelezen 179 keer)

Dancing Cloud

• Lid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De duistere kant van reiki Tera Mai inwijdingen
« Reactie #15 Gepost op: maart 31, 2018, 11:19:59 am »

Duidelijk, dacht ook al dat het niet door de inwijdingen kan komen :hart:

Dancing Cloud
Liefde, Wijsheid, Kracht

Frank

• Administrator
  • Geslacht: Man
    • Usui-reiki-ryōhō.nl
« Reactie #16 Gepost op: maart 31, 2018, 11:54:54 pm »

Op dit moment zit ik in BelgiŽ en gebruik ik een telefoon en dat is niet handig typen, dus ik houd het voor nu even kort.

Ik zou het wel fijn vinden als we voorlopig nog even proberen om dit topic en onze gast serieus te nemen.
Hoewel het een vreemd en onwaarschijnlijk verhaal is, zou het zeker waar kunnen zijn dat er na de inwijding vervelende dingen zijn begonnen. Wat de oorzaak is, daar is over te discussiŽren.

Reiki kan de oorzaak niet zijn, omdat Reiki per definitie in balans, Licht en liefde is.
-Als- er bij de inwijding al iets fout gegaan zou zijn dan kan dat liggen bij de master of bij jezelf, of allebei. Als de master onkundig is, de verkeerde intentie heeft of in een negatieve staat zit dan kan er iets niet helemaal goed gaan. Maar dan kan je niet meer van Reiki spreken.
Het kan zijn dat de problemen of energieŽn/entiteiten al lang bij je aanwezig waren en dat je er nu door de inwijding opeens bewust van bent geworden. Dan is de inwijding niet de oorzaak, maar laat het je zien wat er al was.

Er zijn vast veel meer scenario's te bedenken, maar dit zijn in ieder geval mogelijke verklaringen voor wat er kan hebben gespeeld.

Reiki is per definitie balans, Licht en liefde (en kan er voor zorgen dat je dichter bij jezelf komt).
Als er al iets wezenlijks slechts aan de hand is of 'verkeerd' gaat (door een verkeerde techniek, intentie of bewustzijn) dan is het op dat moment geen Reiki meer.

MG1982, ik hoop dat je hier iets aan hebt en als je serieus met problemen zit dat je niet bent afgeschrikt in dit topic.

Reiki is Licht en aan Licht zitten geen duistere kanten. Zie het als de zon: daar waar de zon schijnt is geen duisternis mogelijk; niets kan de zon raken.
Als je dus iets ervaart dat wel duister is, dan moet er iets anders aan de hand zijn dan Reiki.

Groetjes en gasshō,
Frank
Durf te voelen en wees eerlijk

Menno

• Forumcafť barman
  • Geslacht: Man
  • Goooodmorning life!
« Reactie #17 Gepost op: april 01, 2018, 11:39:13 am »

Ik zou het wel fijn vinden als we voorlopig nog even proberen om dit topic en onze gast serieus te nemen.

Groetjes en gasshō,
Frank

Dat doen we (ik) ook wel, Frank, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat TS ons ervan probeert te overtuigen dat we moeten stoppen met Reiki.
Dat voel ik meer dan een hulpvraag.
En onze (mijn) hulp zou bestaan uit Reiki sturen.
En dat is nou net wat TS niet wil.
Want Reiki is gevaarlijk volgens hem.

Ik zal niet ontkennen dat TS last kan hebben van entiteiten.
Voorbeelden genoeg te vinden op TV en internet.
Alleen, nogmaals MIJN interpretatie, TS wil ons ervan overtuigen dat het door de inwijding in Reiki komt.
En zoals door diverse mensen gezegd: dat kan nu eenmal niet.
Er bestaan geen eindes. Er zijn alleen nieuwe beginnen.
Pagina's: 1 [2]   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.054 seconden met 21 queries.